Till föräldrar med barn i någon av
Bäcksjökyrkans barn- och ungdomsgrupper!

Ett nytt verksamhetsår har startat i Bäcksjökyrkan och vi är glada över förtroendet att få ha ert barn i vår verksamhet. I början av året är det dags att uppdatera medlemsregistret.

Fr.o.m. 2020 använder vi ”Repet” – ett webbaserat registerprogram som uppfyller de krav som ställs i GDPR. Repet administreras av Equmeniakyrkan. Vill du läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter finns information på Equmeniakyrkans hemsida (equmeniakyrkan.se).

Vi behöver din hjälp med personuppgifter

Var snäll och fyll i pappersblanketten och lämna till ledarna eller använd nedanstående online-formulär. Är ditt barn med i flera grupper behöver du inte fylla i mer än en blankett, men ange vilka grupper det gäller.

OBS! Även om du föregående år fyllt i personuppgifter ber vi dig ändå fylla i för 2020.

Medlemsavgiften är 200 kr/år
Den betalas på våren – före 1 april och på hösten – före 1 okt. till bankgiro 5608-6366 (Östansjö Frikyrkoförsamling) eller swisha till 123 197 23 30.

Ange barnets namn vid betalning!

Till online-formuläret!

Du kan även ladda ner och skriva ut medlemsformuläret på papper.
Fyll i det och lämna det till ditt barns ledare.

Ladda ner PDF

Har du frågor ?

Har du frågor om medlemsregistret eller medlemsavgiften kan du kontakta BKU:s sekreterare Runa Mattsson, tel. 0582–525 90.

Med vänliga hälsningar från ledarna i Bäcksjökyrkans ungdom – BKU